*Comanda mea nu este conforma sau produsul meu are un defect*

 

Oglinda mea este deteriorata !

 

In momentul pregatirii produsului dumneavoastra lasam o pelicula fina peste produsul dumneavoastra pentru a-l proteja.

Trebuie inlaturata aceasta protectie.

 


 

 

 Am primit doar o parte din stickerul meu !

 

Cand comandati un sticker in mai multe parti acesta este fabricat intr-un singur rulou.

Va sfatuim sa derulati stickerul dumneavoastra in intregime si sa verificati daca gasiti toate partile.

Dupa verificarea dumneavoastra daca va lipsesc parti din sticker indreptati-va catre formularul din josul paginii pentru a continua procedura.

 


 

Lipsesc detalii din stickerul meu!

 

Este posibil ca in momentul fabricarii detalii pot lipsi fara sa ne dam seama.

Daca este cazul dumneavoastra indreaptati-va catre formularul din josul paginii si continuati procedura.

 


 

Stickerul meu nu are culoarea care trebuie!

 

Daca nu ati primit culoarea buna a stickerului va sfatuim in primul rand sa verificati bonul de comanda pe care l-ati validat si in al doilea rand dupa verificarea dumneavoastra indrepatati-va catre formularul din josul paginii pentru a urma procedura.

 


 

Stickerul meu nu are dimensiunile bune!

 

Daca ati comandat un kit de sticker trebuie sa stiti ca marimile indicate corespund marimii plansei intregi si nu doar unui element din kit.

In alte cazuri dupa verificarea dumneavoastra indreptati-va catre formularul din josul paginii pentru a continua procedura.

 


 

Imi lipseste un articol !

 

In momentul in care doua stickere sunt de aceeasi culoare se intampla des sa se gaseasca pe acelasi rulou.

Va sfatuim sa derulati bine ruloul pentru a verifica daca stickerul dumneavoastra care lipseste nu cumva se gaseste in rulou.

Daca aveti mai multe stickere diferite va sfatuim sa controlati in colet bine,sa derulati toate articolele pana la ultimul.

Este posibil ca obiectele mai mici sa ramana in colet.Verificati totul bine.

Daca nu dupa verificarea dumneavoastra indreptati-va catre formularul din josul paginii pantru a continua procedura.

 


 

Produsele mele sunt deteriorate !

 

Daca coletul dumneavoastra este intact sau putin deteriorat dar continutul este deteriorat,dupa verificarea dumneavoastra indreptati-va catre formularul din josul paginii pentru a continua procedura.

 


 

Tablourile in mai multe parti(tryptique) nu au agatatori pe spate !

 

Pentru toate tablourile in mai multe parti nu punem agatatori pentru ca exista diferite tipuri de a pune aceste tablouri in functie de gusturile dumneavoastra.

Punem in vanzare pe site adeziv dublu fata pentru a fixa tablourile dumneavoastra sau oglinzile foarte usor pe suporturile dumneavoastra.

 


 

Stickerul meu nu are fondul pe care l-am cerut!

 

Stickerele nu au fond.

Pe peretele dumneavoastra nu ramane in realitate decat motivul.Fondul este suportul dumneavoastra.

Noi propunem pe site de a simula fondul stickerului dumneavoastra pentru a va face o parere asupra rezultatului final.

 


 

De ce stickerul meu are o pelicula transparenta!

 

Aceasta este un transfer care va permite sa treceti stickerul dumneavoastra pe perete(Vezi sfaturi de aplicare)

 


 

Pentru toate reclamatiile va sfatuim sa completati acest formular si sa pregatiti poze cu produsele dumneavoastra pentru ca noi sa putem vizualiza problema si sa o rezolvam cat mai bine.

Pentru problemele cu marimea adaugati o poza care sa contina stickerul dumneavoastra si un metru pentru a vizualiza marimea reala.

*Comanda mea nu este conforma sau produsul meu are un defect*

Nume / Prenume : *
Email : *
Nr. de comanda : *
Motiv : *
Adauga pozele mele : *
Mesaj : Notati bine, referinta articol, marime, culoare, cantitate, orientare... : *


* = Camp obligatoriu